امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم رژه خدمت که صبح امروز در مرکز آموزش شهید امان اللهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش، اظهار داشت: خداوند بزرگ را بخاطر سربازی ولایت و پیش مرگ ملت قدرشناس هستیم؛ شاکر و سپاسگزاریم.

وی افزود: امروز هیچ ارتشی در جهان مورد لطف و حمایت و عنایت مردم نیست، ما چیزی برای تشکر نداریم جز اینکه در چنین حوادثی کمک آنها باشیم و در نهایت در دفاع از آنها جان خود را برای آرمانهای آنها فدا کنیم.

موسوی گفت: امروز ارتش به چنان قدرتی رسیده که می‌تواند در عرصه‌های مختلف با اقتدار حضور پیدا کنند، در همین ساعات فرزندان ایران زمین در ارتش دست در دست برادران سپاه و نیروی انتظامی از مرزها کشور دفاع و همزمان در حال انجام رژه خدمت هستند؛ این توان تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آماده است.

فرمانده کل ارتش گفت: فرزندان ایران زمین در ارتش جمهوری اسلامی ایرانی و نیروی پدافند هوایی، نیروی دریایی و نیروی هوایی حافظ تمامیت ارضی کشور هستند و پرچم اقتدار ایران را برافراشته اند.

وی با اشاره به خدمات ارتش برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: بیش از یازده هزار از کادر درمانی ارتش در حال مقابله با کرونا هستند و بخش اعظمی از کارکنان و خانواده ارتش در حال پشتیبانی از بخش بهداشت و درمان کشور و تولید تجهیزات و ماسک مورد نیاز هستند.

امیر موسوی گفت: به فرماندهی معظم کل قوا اعلام آمادگی می‌کنیم و به ملت ایران اعلام می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در برابر دشمن و برادری مهربان و دلسوز برای مردم است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.