امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در حاشیه مراسم رژه خدمت روز ارتش که صبح امروز جمعه ۲۹ فروردین در مرکز آموزش‌های شهید امان اللهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: ما به موضوع شیوع ویروس کرونا هم نگاهی نظامی داریم؛ شیوع این ویروس‌ را چه یک تهدید بیولوژیک و چه یک تهدید شبه‌بیولوژیک حساب کنیم، این موضوع برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش یک تمرین و رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است.

وی با بیان اینکه اگر رژه امسال روز ارتش به سیاق سالیان قبل برگزار می‌شد نیروی هوایی ارتش تجهیزات جدیدی را به نمایش می‌گذاشت، عنوان کرد: ما در نیروی هوایی قرار بود رژه جمع هواپیمای کوثر را داشته باشیم که سال گذشته یک فروندی برگزار شده بود و امسال قرار بود پرواز جمع آن انجام شود.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش یکی از مراکز پذیرش بیماران مبتلا به کروناست و آمار ما نشان می‌دهد که روند کاهش ابتلا به کرونا آمار بسیار خوبی است، گفت: ما هم از لحاظ پذیرش به یک نقطه ثبات رسیده‌ایم و هم از لحاظ تعداد بهبودیافتگان به عدد خوبی دست پیدا کردیم.

امیر صباحی فرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به ملت است

همچنین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران است‌.

به گزارش مهر، امیر علیرضا صباحی‌فرد در حاشیه مراسم رژه خدمت روز ارتش که صبح امروز جمعه ۲۹ فروردین در مرکز آموزش‌های شهید امان اللهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به شرایط خاصی که امسال بر کشورمان حاکم است، به خوبی تدبیر شد که امسال به جای رژه نظامی، رژه خدمت را در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امیدوارم در سال‌های بعد شرایط عادی شود تا بتوانیم رژه دوره‌های قبل خود را برگزار کنیم، گفت: ارتش امروز با برگزاری رژه خدمت در سطح کشور می‌خواهد ثابت کند که ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران است‌.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.