علی نژاد درباره روند خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم هیچ کجای دنیا یک وزارتخانه باشگاهداری کند! ما با دو باشگاه دولتی طرف هستیم که هیچ بودجه دولتی دریافت نمی‌کنند و اتصال این دو باشگاه به دولت از ابتدا اتصال مناسبی نبود. اکنون که بحث خصوصی سازی این دو باشگاه مطرح شده، بخش خصوصی ابتدا باید برای این دو باشگاه، ساز و کارهای درآمدزایی مشخص کند.

وی ادامه داد: وقتی سهام این دو باشگاه به مردم واگذار شود، در واقع این مالکیت آنهاست که به دست مردم سپرده می‌شود و مجمع در انتخاب مدیر برای دو باشگاه کمک خواهد کرد. مدیرانی که در دولت فعالیت می‌کردند تا سالیان سال باید درباره عملکردشان پاسخگو باشند.

علی نژاد که با برنامه رادیویی همیشه با ورزش صحبت می‌کرد، درباره تخلفات رخ داده در این دو باشگاه گفت: هم اکنون که سرخابی‌ها هنوز در ید دولت هستند، هم بازرسی وزارتخانه و هم مجموعه بازرسی کل کشور تک تک مدیران و مسئولانی که در این دو باشگاه فعالیت داشتند را مورد بررسی قرار می‌دهند و اگر تخلف یا جرمی صورت گرفته باشد، قطعا برخورد خواهد شد. کما اینکه اکنون برای برخی از مدیران به دلیل عملکردشان، پرونده‌های قضایی در محاکم قضایی تشکیل شده که در جریان است و زمانی که احکام قطعی شود، توسط محاکم قضایی اعلام خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.