روز گذشته سالروز یکی از جالب‌ترین گل‌ها در تاریخ ال‌کلاسیکو بود. ال‌کلاسیکویی که در جریان فینال کوپا دل‌ری در سال ۲۰۱۴ برگزار شد و در آن رئال مادرید توانست حریف را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد.گل دوم این بازی که توسط گرت بیل زده شد یکی از خاطره‌انگیزترین گل‌ها برای هواداران رئال بود زیرا به شیوه‌ای جالب و با سرعت گرت بیل به دست آمد. در ابتدا او از بارترا عقب بود اما در نهایت او را پشت سر گذاشت و گل برتری تیمش را در ۱۶ آپریل ۲۰۱۴ به ثمر رساند.

ایکر کاسیاس روز گذشته در یک لایو اینستاگرامی به بارترا درباره این گل گفت: در تاریخ آن بازی هستیم اما نمی‌خواهم به چیزی اشاره کنم چون ناراحت خواهی شد اما لطیفه‌ای که درباره تو و بیل و آن شخصیت کارتونی ساخته شده بامزه است.

بارترا از این صحبت‌ها خجالت زده نشد و به کاسیاس گفت: این لحظه به اندازه حضور در جهنم برای من سخت بود. من یک بازیکن جوان بودم که برای اولین بار مقابل رئال مادرید بازی می‌کردم. مقابل تو گل زدم و در نهایت در یک صحنه از کلی افتخار به لجن کشیده شدم. خیلی سخت بود. به اندازه گذشته ناراحت نمی‌شوم درباره آن بازی چیزی بشنوم و به خاطر دارم پس از بازی تو  آمدی و به من دلداری دادی. باید از اشتباهات درس گرفت اما من اشتباهی نکردم. آن گل در نتیجه توانایی‌های گرت بود. هر کسی جای من بود خودش را به زمین می‌انداخت تا با کسب یک خطا، او را متوقف کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.