سید پرویز فتاح امروز در نشست خبری اظهار داشت: از شروع شیوع کرونا در کشور اول اسفند بنیاد آماده همکاری با دولت شد.

وی افزود: همکاری با وزارت بهداشت و ستاد بحران کرونا در ایران و تهران برنامه مشخص شد اقدامات آغاز شد و بدون وقفه ادامه داشت.

وی اضافه کرد: اقدامات ما همه با هماهنگی وزارت بهداشت انجام شد؛ به دفتر رییس جمهور و رییس جمهور گزارش دادم و رییس جمهور از اقدامات بنیاد قدردانی کرد.

رئیس بناید مستضعفان ادامه داد: با همه استانداران در سراسر کشور در ارتباط هستیم و با رییس سازمان بهزیستی و شهردار تهران هماهنگی کامل داریم. همراه دولت هستیم و موازی کاری وجود ندارد.

فتاح گفت: منتظریم اقدامات دولت زودتر انجام شود و ما تکمیل کننده باشیم.

وی اظهار داشت: بنیاد با کسب نظر رهبری با همه قوا با ظریفت وارد شده است؛ ما با همه امکانات آمده ایم؛ اموال و امکانات آورده ایم و تقدینگی هم می آوریم.

فتاح افزود: تاپایان کرونا و تا مدتی پس از آن در کنار مسوولان دولت و نظام هستیم.

وی اضافه کرد: تولید و جهش تولید را جدی دنبال میکنیم و کرونا ما را متوقف نمی کند.

وی بیان کرد: درباره اجاره های فروردین و اسفند اعلام شد دریافت نمی شود و درباره اردیبهشت هم همه اجاره های املاک تجاری در سراسر کشور بخشیده می شود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک سینا و ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق صندوق قرض الحسنه ولایت تسهیلات می دهیم که همین هفته به اقشار مخالف به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود. سقف آن ۵ میلیون و بعضا بنا به تشخیص تا ۱۰ میلیون تومان و سود آن کمتر از ۴ درصد است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.