غلامحسین آرام معاون عمرانی فرمانداری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر اعلام کرده است که آزاد شدن ورود به محدوده طرح ترافیک به معنای بخشیده شدن عوارض آن نیست گفت:‌مصوبه ستاد ملی کرونا فرادستی و لازم‌الاجراست.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که کشور دارد و دستگاه‌ها و ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها و بعضی از اصناف تعطیل هستند تصمیمات ویژه‌ای نیز اتخاذ شده است.

معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: قطعاً‌ لغو طرح ترافیک در شرایط فعلی مشمول پرداخت عوارض آن از سوی مردم نمی‌شود و همچنان توصیه ما این است که مردم از منازل خود  خارج نشوند و فقط در مواقع ضروری حضور یابند.

آرام گفت: هسته مرکزی شهر در چند روز اخیر بسیار شلوغ بوده است و فعالیت پاساژها نیز با شرایط ویژه‌ای مجدداً‌ آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: لغو طرح ترافیک در راستای تردد راحت شهروندان و استفاده کمتر از حمل و نقل عمومی بوده است تا مردم دچار مشکل نشوند.

معاون عمرانی فرمانداری تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که شورای شهر مصوبه‌ای مبنی بر دریافت عوارض در محدوده طرح ترافیک از مردم شود قطعاً این موضوع در کمیته انطباق فرمانداری تهران بررسی و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.