حشمت‌الله عسکری در جلسه تنظیم بازار با اشاره به اینکه جلسات تنظیم بازار هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود، اظهار داشت: اولویت اساسی این جلسه نظارت بر کالاهای اساسی می باشد و مجموعه گزارش دستگاه های مختلف نشان می‌دهد که بازار باثبات است.

وی ادامه داد: موجودی انبارها خوب است و از جهت ذخیره سازی کالا مشکلی نداریم، همچنین در مورد تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان ۸۰۰۰ تن شکر و ۸۰۰۰ تن برنج در اختیار استان تهران قرار گرفته که قیمت آن نیز افزایش پیدا نمی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، عنوان کرد: قیمت خرما هنوز تعیین نشده و در مورد زولبیا نیز حداکثر ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت و بقیه کالاها با قیمت قبلی ارائه می شوند که در اختیار شبکه توزیع قرار می گیرد.

عسکری گفت: تاکید ما بر استفاده از ظرفیت آی تی و اینترنت در توزیع کالاهای اساسی می‌باشد چرا که شبکه توزیع نیاز به اصلاح دارد و در این زمینه استان تهران به پایلوت فروش اینترنتی کالاهای اساسی تبدیل می شود و این نقطه عطفی در نظام توزیع می باشد البته استفاده از آی تی و ظرفیت اینترنت در همه بخش‌های اقتصادی استان مورد تاکید می باشد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف پرونده‌های تعزیرات، تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۶۰۰۰ پرونده تعزیراتی تشکیل شده است که باید تعیین تکلیف شود. به علاوه در ماه مبارک رمضان نیز طرح تشدید نظارت‌ها دنبال می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.