علی علیپور در خصوص آخرین وضعیت خودش در این روزهای کرونایی اظهار داشت: من هم مثل خیلی از مردم در خانه هستم و سعی می‌کنم با وسایل ورزشی که در خانه دارم تمریناتم را انجام دهم. امیدوارم هر چه زودتر زندگی همه مردم به روال عادی برگردد و ما هم دوباره بتوانیم بازی‌های خودمان را در زمین انجام دهیم.

وی درباره اینکه با پایان فصل قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد یا تصمیم دیگری می‌گیرد افزود: الان 9 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و من همه تمرکزم را روی بازی‌ها و تمرینات گذاشتم تا دچار افت نشوم. امیدوارم با عادی شدن شرایط بتوانیم با پوکر کردن در قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

علیپور تاکید کرد: خودم گاهی به آینده فکر می‌کنم اما پرسپولیس تیم بزرگی است و برای فکر کردن به آن باید ساعت‌ها وقت گذاشت تا بتوانم به یک جمع بندی خوب برسم. مطمئنا تا وقتی که هواداران پرسپولیس من را بخواهند در این تیم خواهم ماند چرا که من عاشق پرسپولیس هستم و هر چه دارم از این تیم است. 6 فصل است که در پرسپولیس حضور دارم و افت و اوج‌های زیادی را اینجا تجربه کردم. الان هم مهم این است که با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم و بعد از آن به آینده فکر خواهم کرد.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه آیا باز هم باید شاهد گلزنی‌های او در دربی باشیم اظهار داشت: شاید در جام حذفی با استقلال روبرو شویم و بازی در آن رقابت حساسیت بیشتری خواهد داشت. امیدوارم با گلزنی بتوانم دل هواداران را شاد کنم و در نهایت سربلند باشیم.

علیپور در پاسخ به این سوال که چرا شماره 70 را برای پوشیدن انتخاب کرده گفت: من عاشق شماره 7 هستم. در ابتدا در پرسپولیس 77 پوشیدم اما در اردوی ترکیه شماره 7 را به تن کردم. محسن مسلمان هم شماره 77 را پوشید اما بعد از آن از سوی باشگاه گفته شد قرار است شماره 7 بایگانی شود و من هم به همین دلیل شماره 70 را پوشیدم.

وی درباره توهین‌هایی که در روز گذشته به علی کریمی اسطوره پرسپولیس صورت گرفت افزود: کم و بیش در جریان اتفاقاتی که رخ داده قرار گرفتم. علی آقای کریمی فردی است که نه فقط در ایران بلکه در دنیا هم او را می‌شناسند. او افتخار ایران است و بارها در پرسپولیس، تیم ملی و بایرن مونیخ افتخار آفرینی کرده است. آقای کریمی بزرگتر از این حرفاست که بخواهد خود را درگیر این مسائل کند. آقای کریمی الگوی همه فوتبالیست‌هاست و باید قدر او را بدانیم.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه هواداران منتظر پوکر قهرمانی باشند اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم که این اتفاق رخ بدهد. البته واقعا کار سخت است و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و قصد داریم با پوکر در قهرمانی، در تاریخ پرسپولیس ماندگار شویم.

علیپور در خصوص بزرگترین حسرت زندگی فوتبالی‌اش و اینکه بهترین گل خود را به چه تیمی زده تصریح کرد: بدون شک نبردن کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا بزرگترین حسرت من است. ما اگر این تیم را در ژاپن می‌بردیم قطعا می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. درباره گل‌هایی که زدم هم باید بگویم الان خیلی حضور ذهن ندارم اما فکر می‌کنم گلم به السد که باعث شد این تیم را در دوحه ببریم بهترین گل من بود چرا که با مساوی در تهران به فینال آسیا رفتیم.

وی در خصوص اینکه سرسخت‌ترین مدافعی که مقابلش بازی کرده ادامه داد: در بازی با نفت تهران مقابل سید جلال حسینی بازی کردم و بدون اغراق می‌گویم که سرسخت‌ترین مدافعی که مقابلش بازی کردم آقا سید بوده است. او واقعا مدافع توانمندی است.

این بازیکن گلزن در پاسخ به این سوال که اگر فوتبالیست نمی‌شدی چه شغلی را انتخاب می‌کردی افزود: شاید اگر فوتبالیست نمی‌شدم به سراغ ورزش کشتی می‌رفتم اما اگر کلا در ورزش نبودم شاید راننده تاکسی می‌شدم. زمانی که در راه‌آهن بودم از ساعت 6 عصر تا 11 شب با پرشیایی که داشتم در خط نازی آباد به نواب مسافرکشی می‌کردم. آن روزها برای من خیلی روزهای جذابی بود و همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه به نظر تو سرنوشت لیگ برتر پس از گذر از دوران کرونا چه می‌شود گفت: قبل از هر چیز امیدوارم که سلامتی خیلی زود به کشور ما برگردد. برخی‌ها اظهار نظر می‌کنند که باید رقابت 5 جانبه بگذارند تا تیم قهرمان مشخص شود. واقعا این حرف‌ها خنده‌دار است. ما این همه زحمت کشیدیم و از رقبا فاصله امتیازی خوبی داریم. چرا باید با بازی‌های 5 جانبه قهرمان مشخص شود؟!این حرف کاملا اشتباه است و فقط باید به آن خندید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.