با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته شد.

تمامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند در این فرصت مجدد نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

افرادی که قبلاً در مراحل آذرماه و بهمن ماه ۹۸ در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ثبت نام کرده‌اند و افرادی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند این امکان را دارند که تا ساعت ۲۴ چهارشنبه سوم اردیبهشت ۹۹ با ورود سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ویرایش یا ثبت نام جدید اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به همراه اطلاعیه‌ها و اصلاحات دفترچه به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.