سید محمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: استفساریه مربوط به حق‌التدریسی‌ها که در دستور کار صحن علنی قرار داشت، مطرح نشده است. این مسئله اولویت بیشتری داشت یا اصلاح پرحاشیه قانون انتخابات؟

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: به مسئله «سامانه شاد» حتما ورود کنید، زیرا برخی خانواده‌ها تلفن همراه ندارند و بعضی مناطق اینترنت خوب وجود ندارد. این موضوع عدالت آموزشی را زیر سوال برده است.

ابطحی خطاب به دیوان عدالت اداری گفت: در زمینه حقوق بازنشستگان جانباز متمرکز عمل نکردید و آراء متناقضی صادر شده که حق این افراد را ضایع می‌کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس ضمن درخواست از صداوسیما مبنی بر ساختن برنامه‌هایی برای خیرین کرونایی، تصریح کرد: چرا صدا و سیما گزارشی برای خیر ساعی در خمینی‌شهر تهیه نمی‌کند؟ مردم برای احداث آن ۵۰ میلیارد تومان کمک مالی انجام داده‌اند.

وی همچنین گفت: ریال را با بیت‌کوین جایگزین کنید. ونزوئلا با این کار تورم ۳ میلیون درصدی را به ۳ هزار درصد کاهش داده است. مجلس آینده به این موضوع ورود کند چرا که بیت‌کوین ارزش ذاتی و بر مبنای ارزش برق است و تحریم هم نمی‌شود.

ابطحی در پایان گفت: چرا گزارش مربوط به حسین فریدون هنوز مطرح نشده است؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.