در پی درگذشت آیت الله امینی فرزند ایشان از خاکسپاری آن مرحوم در روز شنبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.

 خانواده مرحوم آیت الله امینی تاکید دارند با هدف رعایت فاصله اجتماعی در این ایام دشوار کرونایی، مراسم آیت‌الله امینی به صورت عمومی برگزار نخواهد شد.

پیام سیدحسن خمینی در پی درگذشت آیت الله امینی

در پی درگذشت یار دیرین امام راحل، آیت الله شیخ ابراهیم امینی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی پیام تسلیتی را صادر کرد.

تن پیام تسلیت یادگار امام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

درگذشت عالم ربانی و مجاهد عالیقدر حضرت آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی رحمت الله علیه، ثلمه ای در انقلاب اسلامی و ضایعه ای بزرگ برای حوزه های علمیه است. 

آن فقیه ارزشمند که عمر خود را در همه مراحل با عشق آگاهانه و عمل مجتهدانه به امام و آرمان های ایشان سپری کرد، از اولین یاوران نهضت اسلامی به حساب می آمد. 

پایمردی ایشان در دفاع از امام و بیت ایشان در سالهای قبل و بعد از انقلاب و در روزهای تلخی که بر یاران امام گذشت، هیچگاه از یادها نمی رود. اعتدال و عدالت  و ساده زیستی مثال زدنی به همراه خداباوری و ثبات قدم و صفای باطن از صفات ارزشمند آن فقید سعید بود. خدای متعال ایشان را با اولیاء خویش محشور دارد و او را در جوار الطاف خویش میهمان کرامت خود گرداند. 

اینجانب این ضایعه را به خانواده عزیز و بزرگوار ایشان تسلیت عرض می نمایم و در این ماه رحمت و کرامت علو درجات ایشان را از خدای متعال مسئلت دارم. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.