حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری روز شنبه در جلسه هفته سلامت با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: همه مردم و دستگاه‌ها در راستای مقابله با این ویروس وظیفه‌دارند.

وی ادامه داد: مقابله با کرونا فقط وظیفه بهداشت و درمان نیست، بلکه تمامی دستگاه‌ها وظیفه داشته که به میدان آمده و اجازه گسترش و شیوع ویروس را ندهند.

ذوالنوری افزود: باید قدردان کادر بهداشت و درمان استان قم باشیم که با تمام توان در عرصه حاضرشده و در خصوص مقابله با ویروس کرونا اقدام کردند.

وی اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان کشور و قم جزء تراز اول‌ها هستند که در راستای نجات جان مردم، با تمام وجود تلاش کردند و حتی از جان خود گذشتند.

وی یادآور شد: اگر تلاش این مجموعه عظیم و دلسوز نبود، فراگیری ویروس به‌مراتب بیشتر می‌شد و همه گرفتار می‌شدند، اما اقدامات به‌موقع و ارزشمند، اجازه بروز مشکلات گسترده بعدی را نداد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دراین ‌بین اقشاری آسیب دیدند که ازنظر روحی و روانی دچار مشکل هستند و باید برای آن‌ها نیز برنامه داشت و مشکلات این عزیزان را نیز برطرف کرد.

وی افزود: البته کرونا برکاتی را نیز به همراه داشت به‌گونه‌ای که تعاون، مواسات، ایثارگری و فداکاری مردم به رخ دنیا کشیده شد و اگر این ازخودگذشتگی‌ها نبود، مشکلات برطرف نمی‌شد.

وی در پایان بیان داشت: اقدامات ارزشمند صورت گرفته جامعه سلامت، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات این مجموعه اضافه کرد که قدردان پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان هستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.