سلبریتی هایی که برای تمهیدات جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برند سبب شدند که اقتصاد عکاسان پاپاراتزی تقریبا از بین برود و کمتر کسی است که در این روزها به مشکل آنها فکر کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه که در یاهونیوز منتشر شد شرایط فعلی صنعت عکاسان پاپاراتزی هالیوود با بحران شدیدی مواجه شده است و حتی به عنوان سرگرمی هم عکس های متنوعی تولید و منتشر نمی شود.

در شرایط کنونی شاید تنها فرصت برای گرفتن عکس از افراد مشهور زمانی باشد که برای قدم زدن به همراه سگ خود از خانه بیرون می آیند تا از مغازه چیزی را خریداری کنند آن هم با ماسک و عینک آفتابی اگر فرض را بگیریم که شخصا خودشان برای انجام خرید اقدام کنند.

رندی بائر (Randy Bauer) بنیانگذار آژانس عکس های سلبریتی ها به خبرگزاری فرانسه گفته است: آژانس وی معمولا حدود ۷ هزار عکس از سلبریتی ها در طول ماه منتشر می کرد که اکنون اگر خوش شانس باشیم ۵۰۰ عکس می توانیم ارائه دهیم.

معمولا واکنش ها نسبت به عکاسان پاپاراتزی دلسوزانه نیست چون عمدتا کار آنها با سارقان مقایسه می شود که به حریم شخصی افراد ورود می کنند.  

پاپاراتزی به عکاسانی گفته می‌شود که کارشان تهیهٔ عکس‌های جالب از چهره‌های سرشناس به‌ویژه هنرمندان، ورزشکاران و نیز خانواده و نزدیکان آنان است و با فروش این تصاویر به مجلات مختلف درآمد کسب می کنند.

معمولاً پاپاراتزی‌ها عکس‌های موردنظر خود را در مکان‌های عمومی تهیه می‌کنند. برای این منظور، با به‌دست‌آوردن سرنخ‌هایی از برنامه‌های عمومی یا خصوصی یک چهرهٔ سرشناس، در مکان و زمان موردنظر حاضر می‌شوند و عکس‌های عامه‌پسندی از این شخصیت‌های محبوب تهیه می‌کنند که به‌عنوان نمونه، پاپاراتزی‌ها حضور جنجال‌برانگیزی در ماجرای تصادف و کشته‌شدن پرنسس دیانا داشتند. این عکاسان همچنین در روز تولد فرزند آنجلینا جولی و برد پیت ستارگان هالیوود با تهیهٔ یک عکس، هزاران دلار درآمد داشتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.