مدیران ادواری باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به موارد مطرح شده روزهای اخیر توسط افشین پیروانی اعلام موضع کرده و از امیر قلعه‌نویی حمایت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جامعه بزرگ ورزش ایران مدیران؛ پیشکسوتان فوتبال، مربیان، بازیکنان، اهالی محترم رسانه و تماشاگران عزیز و فهیم؛ متاسفانه درست در ایامی که بیماری مهلک کرونا تمام جهان را در نوردیده و چه بسا اسباب همدلی و همیاری بین سطوح جامعه ورزش گردیده در کمال تعجب شاهد فروپاشی اخلاق و بر هم خوردن کلیه معیار لازم برای یک جامعه پهلوانی می‌باشیم. در مقطعی که مردم شریف ایران با انبوهی از نگرانی‌ها و مشکلات معیشتی، همدل و همصدا به دنبال مغلوب کردن بیماری عجیب کرونا می‌باشند و در حالیکه از تمام ورزش دنیا؛ صدا و سخن گذشت و مشارکت در کار خیر و همدلی و اتحاد به گوش میرسد و در حالیکه در ایران اسلامی عزم ملی شکل گرفته تا همه احاد ملت پشت به پشت و دست در دست یکدیگر از پس مشکلات ریز و درشت بربیایند به یکباره شاهد طرح مسایل ناشایست و پیش افتاده و از آن بدتر تفرقه انگیز در فوتبال ایران و انهم از جانب کسانی است که روح پهلوانی و بزرگی و کوچکی و احترام و حفظ حرمت‌ها را فدای برد و باخت‌های زودگذر نموده، می‌باشیم. با کمال تاسف به جای رقابت در عین رفاقت و پیکار با رعایت اصول جوانمردی شاهد ان هستیم که اتهاماتی زشت و ناروا از سوی کسانی بر علیه باشگاه مردمی و پرافتخار استقلال مطرح میگردد و با بیان حرف‌های عوام فریبانه در جهت مخدوش کردن تاریخ غیر قابل انکار باشگاه استقلال و یکی از فرزندان موفق آن اقای امیر قلعه نوعی می‌باشند. در دنیای امروز که هیچ عاملی با اهمیت‌تر از سلامت اخلاقی و روانی انسان‌ها نیست بیان حرف‌هایی که در کوتاه مدت باعث ایجاد شهرت کاذب و نمایشی از تعصب فاقد واقعیت؛ گردد؛ علاوه بر عوامفریبی؛ نشانگر فرهنگ ضد پهلوانی و منش واقعی ورزش ایران است. ما بعنوان جمعی از مدیران ادواری باشگاه بزرگ استقلال ایران ضمن تقبیح این رویه غلط اعلام میداریم حفظ حرمت کلیه باشگاه‌ها و پیشکسوتان آنان و بخصوص افراد موفق ان را لازم دانسته و انتظار داریم که از ادامه این نوع رفتارها اکیدا خودداری گردد. به موازات این مهم از مسولین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ج. ا. ا انتظار رسیدگی و نظارت کامل بر رفتار و گفتار زیر مجموعه خود داشته تا مبادا رواج ادبیات سخیف برای نسل جوان به اشتباه تعصب معنا گردد و الگوی منفی برای آنان ایجاد نماید.

حمایت مدیران استقلالی از قلعه‌نویی

١-سید محمدکاظم اولیایی٢-دکتر علی فتح الله زاده٣-دکترامیدوار رضایی۴-دکتر حمید رضا اصفی۵-دکتر علی تاجرنیا ۶-بهرام افشارزاده٧-مهندس ملکی٨-مهندس کامران منزوی ٩-بهرام امیری ١٠-دکتر امین نوروزی١١-سردار سعادتی١٢-مهندس علی امیری ١٣-سید مهدی علوی ١۴-علی نظری جویباری

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.