اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تصمیم جدید این هیئت درباره نحوه برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی تا پایان دوره دهم پارلمان، گفت: براساس تصمیم جدید هیئت‌رئیسه مجلس مقرر شده تا جلسات کیسیون‌های تخصصی از هفته آینده، سه روز در هفته تشکیل شود.

وی افزود: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، جلسات کمیسیون‌های تخصصی از هفته آینده تا پایان دوره دهم، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت 14 تشکیل می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تأکید کرد: طبق تصمیم دیگری که در این هیئت اتخاذ شده، روسای کمیسیون‌های تخصصی موظف شده‌اند تا اولویت‌ها را تا پیش از پایان دوره دهم مجلس شناسایی کرده و در صدر برنامه‌هایشان قرار دهند.

رنجبرزاده اضافه کرد: همچنین قرار شده که روسای کمیسیون‌های تخصصی گزارشی از اولویت‌های حوزه تخصصی‌شان و نیز مهم‌ترین اقدامات‌شان در دوره دهم که منجر به مصوبات و تصمیمات مهمی از سوی مجلس دهم شده، به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه هند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جلسات کمیسیون‌های تخصصی پارلمان از هفته آینده و به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت در چارچوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.