آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) طی سخنانی در جلسه این شورا با تبریک ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین گفت: ان‌شاءالله با این دعاهایی که ایام قدر خوانده می‌شود، مشکلات مسلمانان و همه مردم دنیا و بخصوص مشکلات پیش آمده از ویروس منحوس کرونا حل شود.

وی با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا مشکلات زیادی را به دنیا تحمیل کرده است، اظهار داشت: این ویروس ضررهای مادی و معنویی زیادی را به ما تحمیل کرده است، علاوه  بر ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی، یکی از این ضررها محرومیت از برکات شب‌های قدر و اجتماعات مذهبی است که امیدواریم به زودی این مشکل برطرف شود.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: متاسفانه به غیر از تلفات انسانی که به واسطه ویروس منحوس کرونا رخ داده، بسیاری از کسب و کارها نیز از رونق افتاده که این امر وضع زندگی افراد کم درآمد را دچار مشکل کرده است.

آیت‌الله جنتی در همین زمینه یادآور شد: ما هم باید به وظیفه خودمان در کمک به افراد کم درآمد عمل کنیم و حتی سایرین را به انجام کار خیر و کمک به افراد بی بضاعت ترغیب کنیم.

وی با تقدیر از اقدامات دولت و مردم خیر در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک به خانواده‌های ضعیف خاطرنشان کرد: با وجود این کمک‌های خوبی که انجام شده ولی مشکل خیلی زیاد است که امیدواریم بتوانیم به وظیفه خودمان در کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد عمل کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.