میشل دوگ رئیس کمیته پزشکی فیفا اعلام کرد تمامی لیگ‌های فوتبال در سراسر دنیا باید فورا تعطیل شوند. دوگ می‌گوید مساله در شرایط فعلی مساله پول نیست بلکه پای مرگ و زندگی در میان است.

پرئیس کمیته پزشکی فیفا در گفتگو با روزنامه دیلی‌تلگراف با اعلام نگرانی از بابت اینکه در شرایط فعلی مسائل مالی مهمتر از سلامت مردم در نظر گرفته شود گفت:" ما همه تابع نظراتی هستیم که حکومتها در سطح ملی می‌گیرند. مساله خیلی ساده است. شرایطی پیش آمده که متوجه شدیم فوتبال مهمترین چیز در زندگی‌مان نیست".

میشل دوگ در ادامه گفت:" ما اگر بتوانیم شروع فوتبال را از شروع فصل آینده داشته باشیم و قبل از آن هیچ اتفاق دیگری نیفتد من خیلی خوشحال خواهم شد. اگر بتوانند فصل 2020-2021 را از ماه اوت یا اوایل سپتامبر یعنی اواخر مرداد یا شهریور شروع کنند من خوشحال خواهم شد. در این صورت است که می‌توان از موج دوم حمله ویروس در امان ماند".

 

رئیس کمیته پزشکی فیفا اضافه کرد:" دیگر شرایطی از این مهمتر پیش نخواهد آمد که همه موافق باشند که بحث‌های پزشکی باید بر بحث‌های مالی و اقتصادی غلبه کند. مساله، مساله پول نیست. مساله، مرگ و زندگی است. به همین سادگی".

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.