علی پروین در مورد صحبت های مطرح شده در جلسه چند روز گذشته پیشکسوتان پرسپولیس در مورد ماجرای پیش آمده بین امیر قلعه نویی و افشین پیروانی اظهار داشت: پیش از اینکه جلسه رسمی بین پیشکسوتان با مهدی رسول پناه رسمی شود در مورد این موضوع صحبت‌هایی مطرح شد. 

وی افزود: من به افشین پیروانی که خودش هم در جلسه حضور داشت گفتم تعصبی که تو به پرسپولیس داری برای همه ثابت شده است. همه می‌دانند که وقتی پای منافع تیم پیش می آید حاضری هر کاری کنی تا این حق ضایع نشود. 

پروین ادامه داد: قلعه نویی و پیروانی هر دو شاگردان من بوده اند. درست است که ما پیشکسوتان پرسپولیس همیشه هوای هم را داریم اما من به ماجرای پیروانی و قلعه نویی نگاه دیگری دارم و معتقدم ما پیشکسوتان باید احترام هم را نگه داریم. نباید همدیگر را خراب کنیم. 

پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: به پیروانی هم گفتم در یکی از روزهایی که قلعه نویی در تهران است او را به دفترم دعوت می‌کنم و از افشین هم می‌خواهم که بیاید و این ماجرا را تمام کنند. نباید بین پیشکسوتان تنش پیش بیاید و این طور جواب هم را بدهیم. این پرسپولیس و استقلال اگر به این درجه محبوبیت بین مردم رسیده به خاطر همین پیشکسوتانی است که زمانی در چمن باعث افتخارآفرینی شده اند. 

پروین خاطر نشان کرد: خیلی‌ها دنبال این بودند که فوتبال را از دوقطبی بودن خارج کنند و می‌خواستند نامی از این دو تیم نباشد اما می‌بینید که هر موقع دربی می شوداز دو ماه قبل تب و تاب این بازی در فوتبالی ها وجود دارد و آنهایی که دنبال خراب کردن سرخابی ها بودند ناموفق شدند. اصلا تیم ملی ما وقتی قوی هست که پرسپولیس و استقلال قوی باشند. در این شرایط نباید حرمت هیچ پیشکسوتی از بین برود و ما باید هوای هم را داشته باشیم. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.