سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: چهارم اسفند ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت از داخل خودرو با شکایت یکی از شهروندان در کلانتری ۱۲۳ نیاوران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، شاکی ساعت ۶ بعد از ظهر دوم اسفند ماه خودرو پژو ۲۰۶ خود را در خیابان کاشانک پارک و پس از مراجعه با درب تخریب شده خودرو مواجه و متوجه می‌شود از داخل خودروی او کیف شخصی که حاوی مدارک خودرو، دسته چک، سند و وجه نقد و… به ارزش ۶ میلیون تومان بوده توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: کارآگاهان با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند که سرقت توسط یک نفر انجام شده و سارق با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ به محل سرقت مراجعه کرده است که شناسایی مالک خودرو در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد مالک خودرو فردی به نام " سعید " ۳۱ ساله است.

وی تصریح کرد: با سرنخ به دست آمده و هماهنگی با دادیار شعبه پنجم دادسرای ناحیه یک تهران مخفیگاه سعید در جنوب تهران شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در بیست و پنجم اسفند ماه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم به ۶۰ فقره سرقت لوازم خودرو در شمال تهران معترف شد و اظهار داشت، با تخریب درب خودروها اموال داخل آن را سرقت کرده و به افراد گذری در خیابان مولوی فروخته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.