مشمولان  سهام عدالت  تا دهم خرداد ماه امسال فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به آدرس  www.samanese.ir  یکی از دو روش آزادسازی به شیوه مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کنند و از مزایای سهام خود برخوردار شوند.

به گفته علیرضا صالح رئیس خصوصی سازی مشمولان  سهام عدالت  سی روز ( از دهم اردیبهشت تا دهم خرداد) فرصت دارند تا در مورد انتخاب روش مستقیم و غیر مستقیم  تصمیم بگیرند، چنانچه هرکسی فکر می‌کند که می‌تواند مدیریت و مالکیت مستقیم سهم خود را داشته باشد، باید وارد سامانه شود وگزینه روش مستقیم را انتخاب کند.

گفتنی است، بر اساس اعلام قبلی چنانچه هرکدام از سهامداران در بازه زمانی مشخص شده در خصوص وضعیت سهام خود تصمیم نگیرند و خودشان یکی از این دو روش تعیین شده (مستقیم و غیر مستقیم) را انتخاب نکنند، در پایان مهلت اعلام شده به صورت خودکار روش غیر مستقیم برای آن‌ها انتخاب خواهد شد.

پس از آنکه آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، موافقت‌شان را با آزادسازی  سهام عدالت  طی ابلاغیه‌ای اعلام کردند، تا ظهر دیروز حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر با مراجعه به سامانه سهام عدالت در سازمان  خصوصی‌سازی  به نشانی ( www.samanese.ir ) تکلیف سهام خود را مشخص کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.