سردار حیدر عباس‌زاده با اشاره به انهدام یک گروهک تروریستی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در نیمه دوم سال ۹۸ شبکه تروریستی تجزیه طلب "خلقی" در شهرستان شادگان اقداماتی از جمله به شهادت رساندن سرگرد عبدالحسین مجدم؛ فرمانده بسیج دارخوین، مجروح کردن یکی از مأموران  نیروی انتظامی پاسگاه "خنافره"، تیراندازی به مقرهای سپاه، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، سرقتهای مسلحانه، ترسیم پرچم جعلی الاحوازیون و سایر اقدامات را در کارنامه شوم خود داشتند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: سرانجام با کار اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی استان خوزستان و نیز همکاری و پشتیبانی دادستان شهرستان شادگان، تمام اعضا این  باند تروریستی شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این گروهک بعضاً اقدامات خود را مستندسازی و به خارج از کشور ارسال می‌کرد، بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات ویژه اطلاعاتی هشت نفر اعضای اصلی این شبکه تروریستی را که شناسایی شده بودند، با هماهنگی دادستان شهرستان شادگان و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به جرایم خود اعتراف کردند، گفت: عده دیگری از مرتبطان با این شبکه شناسایی شده و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.