دانشگاه تهران امروز - سه شنبه- در اطلاعیه ای اعلام کرد: معاونت آموزشی این دانشگاه در راستای اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم کردن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری از طریق آزمون نیمه متمرکز  و به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه دانشجو می‌پذیرد.

در ادامه این اطلاعیه که در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تهران منتشر شد، آمده است: فراآد جذب طبق آیین‌نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه، از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیم سال آخر مقطع کارشناسی ارشد است البته در این فرآیند شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در تمامی رشته‌های دارای پذیرش مقطع دکتری باید رعایت شود. همچنین پذیرش دانشجو از طریق آزمون نیمه متمرکز به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه است.

براساس این اطلاعیه ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۱.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش از ۱۷ اردیبهشت تا‬۱۳ خردادماه ‬ اقدام کنند.

دانشگاه تهران یادآور شد: در صورت بروز هرگونه مشکل یا رفع ابهام و برای پاسخگویی سوالات احتمالی در خصوص شیوه نامه به آدرس ایمیل Talent@ut.ac.ir دفتر استعداد درخشان دانشگاه و مشکلات سیستمی با سامانه پشتیانی مرکز انفورماتیک به آدرس ایمیل Its۳@ut.ac.ir مکاتبه کنید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.