بیست و نهمین جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس جهت واگذاری به بخش خصوصی با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین ذیربط، امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر با تشکر از اهتمام اعضاء شرکت کننده و مدیران  دو باشگاه مذکور تصریح کرد: بعد از مصوبه ١٨ فروردین‌ماه ٩٩ در هیات عالی واگذاری که با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، دادگستری و همچنین مسوولین اتاق بازرگانی و اینجانب ابلاغ شد، توقع این است که مدیران و مسوولین دو باشگاه همت مضاعف را در اولویت کاری خود به منظور واگذاری سریع قرار دهند که این مهم با عزم دولت و سازمان خصوصی سازی و دو باشگاه محقق خواهد شد.

وزیر ورزش افزود: باید در زمان‌بندی که پیش بینی شده است در پایان نیمه اول سال دو باشگاه مردمی و پرطرفدار ایران وارد بورس شوند که این اقدام بی‌نظیر و مورد حمایت دولت است.

 سلطانی‌فر ادامه داد: تمرکز ویژه مسوولین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و بورس در راستای برگزاری جلسات مستمر هفتگی، به طپر حتم می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، زمینه لازم را برای خصوصی سازی مهیا کند.

در ادامه جلسه مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گزارشی از اقدامات انجام شده ظرف یک هفته گذشته در روند خصوصی‌سازی را ارائه و راهنمای‌های لازم توسط مسوولین سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس اوراق بهادر کشور در اختیار مسوولین ذیربط قرار داده شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.