جلال میرزایی درباره پیامی که کرونا برای سیاستمداران به همراه داشته است، بیان کرد: سیاستمداران در داخل کشور ما برخاسته از گروه ها و طیف های مختلفی هستند اما در نگاه کلی به دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا تقسیم می شوند که هریک از دو جناح به مسائل نگاه خاصی دارند. سوال این است که آیا جناح های سیاسی و سیاستمداران نیز همانند دولت با در نظر گرفتن واقعیت ها به موضوع کرونا ورود کرده اند و چاره اندیشی داشته اند. متاسفانه این موضوع دیده نمی شود. هنوز عده ای از افراد از چالش ها برای ضربه زدن به دولت استفاده می کنند و گروهی در خارج و داخل نیز در جایگاه اپوزیسیون فرصت را برای ناکارآمدی جمهوری اسلامی تلقی می کنند. متاسفانه تغییر در نگاه سیاستمداران برای اجماع و حمایت همگانی از دولت دیده نمی شود. 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کرونا در برخی از کشورها یک چالش اساسی بعد از جنگ جهانی به شمار می رود اما در داخل کشور ما که همواره به بحران جنگ و تحریم مواجه بودیم آثار و تبعات آن هنوز ملموس نیست چراکه ما همواره با بحران روبه رو بوده‌ایم. اما آثار این ویروس بر روی اقتصاد و درآمدهای کشور روشن است. دولت نیز با وزرای مربوط و اقتصاددانان در حال چاره اندیشی برای تامین هزینه ها در سال ۹۹ است.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه با اشاره به اولویت کشور در شرایط کنونی مطرح کرد: اولویت سال ۹۹ آنطور که عده ای نگاه به داخل می دانند نیست، بلکه این نگاهی سطحی است. مهم ترین اولویت سال ۹۹ تامین منابع برای هزینه های کشور است. باتوجه به وضعیت درآمد کشور باید به دنبال تامین هزینه های پیش بینی شده در بودجه از طریق منابعی باشیم که تورم را افزایش ندهد.

میرزایی در پایان تصریح کرد: دولت حرکت خوبی را از طریق بورس آغاز کرده است که می تواند مشکل نقدینگی را بعد از حدود ۴۰ سال حل کند و محلی برای سرمایه گذاری مردم باشد. دولت زحمت زیادی کشیده تا مردم اعتماد کرده و بالاخره سرمایه خود را از بازار مسکن، ارز و خودرو به سمت بورس آورده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.