امیر دریادار حسین خانزدای فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه جمعی از معاونین خود، صبح امروز، از قسمت های مختلف پایگاه دریایی شرق خزر (شهید بایندر) واقع در امیرآباد استان مازندران، بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید، با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه دریایی شهید بایندر ضمن تبریک نزول ماه مبارک رمضان، انس و تدبر در قرآن را در همه امور در اولویّت خواند و تاکید کرد: رعایت ظواهر و شئونات دینی و مذهبی در این ماه می تواند باعث خودسازی و تعالی معنوی شود.

وی  در ادامه با اشاره به تخصص و توانمندی‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش در حوزه های مختلف، گفت: پایگاه دریایی شهید بایندر به عنوان یک مجموعه نظامی و راهبردی در شرق دریاچه خزر محسوب می‌شود و در آینده نزدیک به یکی از نمادهای پیشرفت و گشایش در صنعت دریایی، نظامی در قلب استان مازندران تبدیل خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر ارتباط  و تعامل سازنده فرماندهان و کارکنان پایگاه دریایی شهید بایندر  امیرآباد با نهادها و ارگان‌های استان‌های گلستان و مازندران، خاطر نشان کرد: این تعاملات باید در راستای پیشبرد اهداف کلان و راهبردی نیروی دریایی ارتش قرار گیرد که نتیجه آن باعث توسعه و پیشرفت پایگاه دریایی شرق خزر شهید بایندر شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.