به گزارش گاردین، «دنیرو» در  برنامه «گفتگوی آخر شب استیون کلبر» با تمجید از «اندرو کوئومو» فرماندار نیویورک گفت: او در حال انجام کاری است که یک رئیس جمهور باید انجام دهد و می‌توانم یک رئیس جمهور کوئومو ببینیم، گرچه طرفدار «جو بایدن» در انتخابات هستم اما حداقل کسی را داریم که بسیار تواتمند است و در حال انجام کاری فوق‌العاده است که رئیس جمهور (ترامپ) باید انجام می‌داد. 

«دنیرو» همچیین ابراز امیدواری کرد روزی در یک فیلم سینمایی درباره شیوع ویروس کرونا در نقش «اندرو کوموئو» فرماندار نیویورک بازی کند. 

این بازیگر ۷۶ ساله در ادامه با احمق توصیف کردن «ترامپ» و عکس‌العمل بسیار بد دولت نسبت به بحران شیوع ویروس کرونا گفت البته که اگر این احمق کار درست را انجام داده بود و به تمامی هشدارها گوش داده بود می‌توانستیم خیلی بهتر از این ویروس همه گیر جان سالم به در ببریم. همه می‌دانند که همه بازی‌ ترامپ برای رای آوردن مجدد در انتخابات ریاست جمهوری است. 

«نیرو» که از پیش‌تر از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا از منتقدان سرسخت او بود اضافه کرد: این دیوانه وار است و دیگر نمی‌توانم چیزی بگویم. ترسناک‌تر این است که جمهوری‌خواهان و اطرافیان او نیزهیچ کاری انجام نمی‌دهند. آنها اطراف یک آدم دیوانه قرار گرفته‌اند و کاری نمی‌کنند و مقابل او نمی‌ایستند. 

«رابرت دنیرو» پیش از این در انتقادهای متعدد خود دونالد ترامپ را یک احمق تمام و کمال، یک نژادپرست واقعی و ... خوانده بود و عنوان کرده بود دوست دارد او را در زندان ببیند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.