سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: در حال حاضر عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و روان در جریان است و به دلیل عدم وجود ترافیک یکسویه شدن این محور تعلیق و در صورت سنگین شدن ترافیک اعمال می‌شود.

وی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان در جریان است و مشکلی برای عبور خودروها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، روان و عادی گزارش شده و خودروها بدون مشکلو گره ترافیکی درحال عبور از این محورها هستند.

محبی اضافه کرد: مسافران در هنگام بازگشت در صورت برخورد با ترافیک سنگین با حفظ آرامش و شکیبایی تردد کرده و از ارتکاب تخلفاتی مانند انجام حرکات مارپیچ، تردد از شانه خاکی، سرعت، سبقت، و... به صورت جدی پرهیز کنند زیرا عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و با اینگونه تخلفات بدون اقماض برخورد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مسافران مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار داده و بازگشت و آغاز سفر خود را به گونه ای زمانبندی کنند تا در ساعات پیک ترافیک در جاده ها حضور نداشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به گونه ای که در طی هر دو ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را در محل های مجاز به استراحت پرداخته و پس از تجدید قوا ادامه مسیر دهند، همچنین رعایت دیگر نکات ایمنی میتواند سفری ایمن را برای رانندگان و دیگر هم وطنانمان رقم بزند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.