شب گذشته، اولین مراسم احیای شب قدر با وجود ویروس کرونا در پایتخت برگزار شد. این مسئله همانند سال‌های گذشته باعث بازگشایی دیرتر ادارات و صنوف مختلف  در روز بعدی شد، اما امروز صبح،تهران ترافیک سنگینی را که در روزهای اخیر بی سابقه بود را تجربه کرد. 

سرهنگ رازقی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به ترافیک امروز صبح تهران گفت: صبح امروز با توجه به اینکه ساعت آغاز کار صنوف و ادارات تغییر کرده بود، از ساعت ۸ و نیم صبح به یکباره ترافیک سنگینی در خیابان‌های شهر ایجاد شد؛ به طوریکه در خیابان‌های مرکزی، طول ترافیک به ۴۰ کیلومتر رسید.

وی افزود: ساعت ۹ صبح، حجم تردد در بزرگراه‌ها  افزایش یافت و ترافیک سنگینی در اتوبان ها هم ایجاد شد، بنابراین در کل شهر تهران بار ترافیکی سنگینی به وجود آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: جذب این بار ترافیکی دو ساعت به طول انجامید و ساعت ۱۱ حجم ترددها به حالت عادی بازگشت.

وی درباره علت ترافیک صبح امروز اظهار کرد: به نظر می رسد تاخیر در بازگشایی ادارت و صنوف، اجرا نشدن طرح ترافیک و استفاده بیشتر مردم از خودروی شخصی علت ترافیک امروز بود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به طرح ترافیک گفت: با اجرا نشدن طرح ترافیک، مردم از خودروی شخصی استفاده کرده و خیابان‌های مرکزی هنوز شلوغ هستند که این مسئله به امری طبیعی تبدیل شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.