حجت الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی پیش از ظهر روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: از وزارت بهداشت و درمان با تمام کادر درمانی در تا وزارت کشور که با همه توان در سراسر کشور در مقابله با کرونا در خط مقدم بودند تا وزارت صنعت، معدن و تجارت که بار سنگین پشتیبانی را در این مدت بر عهده داشت، قدردانی می کنم.  

رییس جمهوری افزود: از تمام افرادی که تا دو روز گذشته در وزارت صمت فعالیت می‌کردند و از افرادی که از دو روز گذشته تا آینده این مسئولیت را به عهده گرفته‌اند همه آن هایی که در دوره خود کوشش کردند تشکر می‌کنم.

وی وزارت صمت را وزارتخانه‌ای بزرگ و مدیریت آن را سخت عنوان کرد و گفت: چهار وزارتخانه «صنعت»، «صنایع سنگین، «معادن» و «بازرگانی»، در یک ساختار جمع شده و به یک وزارتخانه بزرگ تبدیل شده و  مدیریت وزارت صمت بسیار سخت و سنگین است. از همه  آنهایی که در گذشته در این وزارتخانه تلاش کردند تشکر می کنم. امروز که بار مسئولیت به دوش آقای «حسین مدرس خیابانی» قرار گرفته است، همه باید کمک کنند تا بار سنگین این مسئولیت ادامه داشته باشد تا شرایط بهتری داشته باشیم.

روحانی بیان کرد: وزارت صمت باید در این شرایط علاوه بر پشتیبانی بهداشت و درمان، بازار و صادرات و واردات کشور را پشتیبانی کند که مسئولیت و فعالیت بزرگی را بر دوش دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.