مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز( دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: پاسخ سخنگوی وزارت کشور به نطق علی مطهری بدعت جدیدی در مجلس بود. تا به حال این اتفاق نیفتاده که نهادی در واکنش به نطقی نامه‌ای بنویسد و آن نامه در هیات رئیسه قرائت شود. امیدوارم این موضوع بررسی شود.

این عضو کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بااشاره  به فرا رسیدن روز قدس گفت: خدا را شاکرم که طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت امروز تایید شد. پیش نویس اولیه این طرح در دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین تهیه شده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که عده‌ای در کشور به دنبال تعلیق ورزش بودند گفت: مجلس با هشیاری این مسئله را پیگیری کرد و باعث تعلیق ورزش کشور نشد در این موضوع فراکسیون و وزیر ورزش هم نقش اساسی داشتند.

کواکبیان در پایان در واکنش به اظهارات یکی از دبیران احزاب اصول‌گرا گفت: این دبیر گفته است کسانی که پرونده‌شان شبهه مالی دارد، ادعای ریاست مجلس یازدهم نداشته باشند. به آن عزیز باید بگویم چرا زمانی که ایشان سرلیست شدند و یا چرا زمانی که ایشان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت این سخنان را نگفتید؟ چرا زمانی که سخنگوی قوه قضاییه گفت که ایشان هیچ محکومیتی ندارد از این حرف‌ها نزدید.

وی افزود: البته شما درست می‌گویید. ایشان هیچ محکومیتی ندارند زیرا به علت هیچ کدام از مسائلی که گفته می‌شود مثل املاک نجومی یا پرونده همسرشان هیچ وقت احضار نشدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.