روحانی: مقاومت مردم فلسطین ادامه خواهد داشت/ به مرز مهار کرونا رسیدیم/ از مجلس دهم تشکر می کنم

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: ما مواجه با روز قدس هستیم، در مناطق سفید مردم به نماز جمعه می روند و ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند. 

وی ادامه داد: ما همیشه با ستمگران در ستیزیم و یکی از اصول اسلام هم همین است. مردم فلسطین بیش از هفتاد سال است که خانه هایشان غصب شده است. اراده پولادین مردم فلسطین ایستادگی ومقاومت آنها ادامه خواهد یافت و این راه به پیروزی نهایی خواهد رسید.

روحانی در مورد مبارزه با کرونا بیان داشت: در این سه ماه قدم به قدم در حال پیشرفت هستیم و عقب نشینی نداشتیم و تقریبا به مرز مهار رسیدیم، اگر برخی استان‌ها بیشتر همراهی می‌کردند الان شرایط بهتری داشتیم اما تا پایان راه مسیر طولانی داریم.

وی در مورد آزاد سازی فروش سهام عدالت گفت: مردم ۳۰ درصد سهام عدالت را میتوانند بفروشند، بانک ها باید این کار را انجام دهند و حق خرید آن را ندارند.

روحانی در مورد خاتمه مجلس دهم بیان داشت: ما روزهایی در کنار هم بودیم، البته بیشتر می توانستیم با هم همکاری کنیم. لوایح بودجه ما هر ساله با کم و بیش تصویب شد. ما از زمان مشروطه دوران فترت داشتیم اما از سال ۵۹ تا به امروز در ده دوره مجالس برگزار شده است.

وی ادامه داد: از مجلس دهم باید تشکر کنم، میتوانستیم تفاهم بیشتری داشته باشیم، این تفاهم را می گذاریم برای مجلس آینده.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شودو

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.