پس از اعلام باشگاه استقلال مبنی بر عقد قرارداد با کارگزار جدید، اعلام شد که اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به دلیل عدم فسخ قرارداد با کارگزار قبلی، حاضر به امضای این قرارداد نشدند.

کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ابتدا توافق‌نامه با کارگزار جدید را امضا کرد، اما در نامه‌ای به احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که امضای او به معنای تأیید این قرارداد نیست. منزوی همچنین روز گذشته در حاشیه جلسه هیئت مدیره استقلال با نشان دادن قرارداد کارگزار، اعلام کرد که اگر قرارداد قبلی با شرکت آریا برتر فسخ نشود، باشگاه دچار مشکلاتی می‌شود.

در جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال نیز تکلیف امضای یک عضو هیئت مدیره برای تأیید کارگزار جدید مشخص نشد. در قرارداد با کارگزار جدید تنها جای امضای منزوی به‌عنوان نایب رئیس هیئت مدیره خالی است و ارتباطی به دیگر اعضای هیئت مدیره ندارد.

نکته اصلی ماجرا این است که کارگزار جدید تنها با امضای احمد سعادتمند، حاضر به همکاری شده است و حتی شنیده می‌شود ۱۰ درصد قرارداد را نیز به باشگاه استقلال پرداخت کرده است، اما طبق اساسنامه باشگاه استقلال، باید یک نفر از اعضای هیئت مدیره نیز پای برگه قرارداد را امضا می‌کرد.

حال این سؤال مطرح می‌شود که چرا با شرکت آریا برتر کارگزار قبلی استقلال توافقی برای فسخ صورت نگرفته است؟ دوم اینکه چرا کارگزار جدید یعنی شرکت فولاد متین تنها با امضای شخص مدیرعامل حاضر به همکاری با باشگاه استقلال شده است. اینها سؤالاتی است که حتی با وجود تشکیل جلسه هیئت مدیره استقلال به آن پاسخ داده نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.