انوشیروان محسنی بندپی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از خط تولید کارخانه سام الکترونیک در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری اجازه دارد طرح ترافیک را پس از تعطیلات عید سعید فطر اجرا کند و در این زمینه هماهنگی لازم انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: طرح ترافیک از ساعت ۸ تا ۱۶ اجرا می شود.

استاندار تهران به سفرهای مردم در ایام تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی این است که مردم فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنان پروتکل بهداشتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی ادامه داد: در استان تهران نکات بهداشتی رعایت شده و روزانه کمتر از ۱۰ نفر در اثر بیماری کرونا در استان جان خود را از دست می‌دهند.

استاندار تهران تاکید کرد: میانگین بهبود یافتگان ویروس کرونا در کشور ۸۰ درصد بود که در استان تهران به ۸۸ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان تهران روزانه از ۲۷ هزار تولید ماسک به ۳۷۰ هزار ماسک سه لایه و ۴۵۰ هزار ماسک صنعتی رسیده‌ایم تولید مواد ضدعفونی نیز روزانه ۲۷ هزار لیتر است.

محسنی بندپی در ادامه به حمایت از تولید ملی اشاره کرد و گفت: باید به سمت حمایت از تولید ملی پیش برویم و کیفیت و استاندارد، ۲ شرطی است که می‌تواند فروش تولید داخلی را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: خط تولید تلویزیون ملی امروز_ پنجشنبه در کارخانه سام الکترونیک افتتاح شد.

استاندار تهران گفت: با تلاش مهندسان و کارگران فنی در این کارخانه تلویزیون تمام ایرانی با کیفیت مناسب تولید خواهد شد و به زودی خط تولید لباسشویی و جاروبرقی این کارخانه نیز راه اندازی خواهد شد.

به گفته وی؛ با تلاش مهندسان و کارگران فنی باید به سمت تولید محصولات رقابت پذیر حرکت کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.