پس از این که ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز ورزش‌های گروهی را صادر کرد، سازمان لیگ فوتبال ایران نیز به باشگاه‌های لیگ برتری اجازه داد تا تمرینات گروهی خود را آغاز کنند. از این رو باشگاه‌ها بر اساس پروتکل‌های اعلام شده از سوی سازمان لیگ پیش از انجام تمرینات رسمی از همه بازیکنانشان تست کرونا گرفتند.

عصر شنبه از سوی باشگاه سایپا اعلام شد تست کرونای یکی از بازیکنان این تیم مثبت اعلام شده و حالا نیز خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که که تعدادی از بازیکنان باشگاه گل‌گهر سیرجان نیز مشکوک به کرونا هستند. این موضوع حتی باعث شده تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که قرار بود از فردا آغاز شود تا پایان هفته تعطیل شود.

در همین رابطه مجید جلالی با تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه با خبر شدیم تعدادی از بازیکنان تیم مشکوک به کرونا هستند. به همین خاطر در حالی که قرار بود از فردا صبح و بعدازظهر تمرین کنیم اما تمریناتمان را تا آخر هفته به حالت تعلیق درآوردیم.

وی افزود: صبح فردا قرار است جلسه‌ای برگزار کنیم تا درباره بحث قرنطینه کل تیم تصمیم‌گیری شود. تست‌هایی که تا به حال از بازیکنان گرفته شده به روش تی‌سی‌آر مورد آزمایش قرار گرفته تا از سلامت بازیکنان مطمئن بشویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.