دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز (یک شنبه) در حساب کاربری خود در توئیتر پیامی را که پیشتر نیکی هیلی نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل درباره تصویب قانون ضد صهیونیستی در مجلس ایران منتشر کرده بود، بازنشر داد.

نیکی هیلی این خبر را در یک حساب توئیتری تحت عنوان "ایستادن برای آمریکا" (Stand For America)  که خود نیز آن را ایجاد کرده است، منتشر کرد. در این پیام آمده است: مجلس ایران یک قانون جدید ضد صهیونیستی تصویب کرده است که حمایت این کشور از گروه‌های فلسطینی را دو برابر می کند.

قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونسیتی علیه صلح و امنیت که با عنوان طرح دو فوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونسیتی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود در جلسه روز دوشنبه مورخ ١٣٩٩/٢/٢٩ به تصویب رسید.

گفتنی است به موجب این  قانون کلیه دستگاه‌های کشور، مکلف خواهند بود بابهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، کشورهای اسلامی و جمهوری اسلامی ایران و نقش مخرب این رژیم نامشروع در برهم زدن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و نقض گسترده و سیستماتیک حقوق بشر اعم از جنگ‌افروزی، اقدامات تروریستی، جنگ الکترونیک،   استفاده از تسلیحات سنگین و سلاح‌های ممنوعه علیه غیرنظامیان، محاصره انسانی، شهرک سازی، آواره کردن مردم فلسطین، تلاش برای انضمام بخش‌های دیگری از سرزمین فلسطین، ادامه اشغال سرزمین فلسطین و بخش‌هایی از سوریه (جولان)، لبنان و دیگر سرزمین‌های اشغالی مقابله نمایند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.