مصطفی میرسلیم در توئیتی نوشت؛

«همکاران گرامی و نمایندگان محترم. حضور درجمع شما عزیزان برای اینجانب افتخاری است ولی به دلیل اعتقاد به تقویت وحدت نمایندگان و پرهیز از افتراق، مناسب می دانم که همه بزرگواران درجلسه فراکسیون اکثریت شرکت نمایند وسخنان عزیزان به بحث و گفتگو گذارده و از برگزاری جلسات جداگانه پرهیز شود.»

وزیر احمدی نژاد نامزد ریاست مجلس شد

نشست هم‌اندیشی «مجلس تراز انقلاب اسلامی» صبح امروز (سه‌شنبه) به ریاست حمیدرضا حاجی‌بابایی برگزار شد.در این جلسه که در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد، تعداد ۴۸ منتخب مجلس یازدهم حضور داشتند.

بنابر گزارش فارس، طی این نشست برخی از منتخبان مجلس یازدهم از جمله حمیدرضا حاجی‌بابایی، فریدون عباسی، علی نیکزاد، محمدمهدی زاهدی، به ایراد سخن پرداختند و همچنین علی رضا زاکانی نیز دقایقی به عنوان سخنران مدعو در جلسه حاضر و سخنرانی کرد. فریدون عباسی در هنگام سخنرانی خود نامزدیش را برای ریاست مجلس یازدهم اعلام کرد و در ادامه گفت: بنده به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات ریاست مجلس حاضر خواهم شد.

سخنرانان در این مراسم هدف از تشکیل فراکسیون مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را تشریح کردند.

همچنین نشست «هم‌افزایی برای مجلس قوی، کارآمد و انقلابی» با حضور جمعی از منتخبان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در مجموعه شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد. در این نشست که به ریاست محمدباقر قالیباف تشکیل شد، ۱۸۷ نفر از منتخبان مجلس یازدهم حضور داشتند. محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی و حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی ازجمله سخنرانان این نشست بودند. 

بر اساس این خبر، تعدادی از منتخبین از جمله محمدباقر قالیباف به تشریح اهداف مورد نظر در مجلس یازدهم پرداختند و بر وحدت و هم افزایی منتخبان در مجلس یازدهم تاکید کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.