امید رحیمی کسی که مجری گفت و گوی زنده احمد سعادتمند،مدیرعامل باشگاه استقلال در اینستاگرام بود و در حال حاضر به عنوان مشاور مدیرعامل آبی ها انجام وظیفه می کند،کسی است که ظاهرا قرار است روی صندلی پست مدیر رسانه ای باشگاه استقلال بنشیند.اتفاقی که واکنش های زیادی را به همراه داشته است.

رحیمی که چندان در میان هواداران استقلال شناخته شده نیست،خود را بازیکن سابق آبی ها معرفی کرده است درحالیکه هیچ سابقه و رزومه ای از او با پیراهن آبی به ثبت نرسیده است و مشخص نیست که این ادعا بر چه اساسی مطرح شده است؟

تنها سابقه شاخص درباره او به اوایل دهه ۸۰ و زمان حضور رولند کخ آلمانی روی نیمکت استقلال بر می گردد که رحیمی در تمرینات آبی پوشان شرکت کرد و نتوانست رضایت مرد آلمانی را به همراه داشته باشد.

امید رحیمی سابقا مدعی شده بود که در بحث جذب استراماچونی کمک های زیادی کرده که این موضوع نیز از طرف مسئولین مذاکره کننده با استراماچونی تکذیب شد.

او در گفت و گوی زنده با سعادتمند، خودش را دوست مدیرعامل استقلال معرفی کرد اما سوالی که خیلی ها از خودشان می پرسند این است که دوست آقای مدیرعامل چرا باید در گفت و گوی زنده باشگاه بزرگی مثل استقلال شرکت داشته باشد و با آقای مدیرعامل گفت و گو کند؟

اتفاقی که انتقاد بعضی از پیشکسوتان استقلالی را هم به همراه داشته و باعث شده تا آن ها به مدیرعامل باشگاه بگویند که دست از رفیق بازی بردارد و افراد کاردان و باسابقه را در امور باشگاه به کار بگیرد.

در هر صورت باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد و دوست آقای مدیرعامل که حالا به عنوان مشاور فعالیت می کند در نهایت مدیررسانه ای استقلال می شود یا نه؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.