سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه‌های جهش فناورانه محصولات ایران خودرو در سال جهش تولید با بیان این مطلب گفت: ما یک صنعت فناورانه دراختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور و به خصوص گروه صنعتی ایران خودرو هستیم.

او رمز موفقیت صنعت خودروی کشور را در گروی نگاه به داخل و استفاده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه بومی سازی قطعات و تولید خودرو با نشانی ایرانی دانست و تاکید کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و به کارگیری نیروهای نخبه دانشگاهی در صنعت خودروی کشور، این صنعت از تحریم‌ها به سلامت عبور کرده است و نقش دشمنان برای زمین‌گیر کردن خودرو سازان، نقش برآب شده است.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: صنعت خودرو کشور باید به سمت طراحی و تولید پلتفرم ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی‌ها گام بردارند و ایران خودرو در این زمینه حرکت‌های جهادی خوبی را شروع کرده است.

او خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که مدیر عامل ایران خودرو در سال جهش تولید هدف گذاری کرده، بسیار منطقی است و راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرزها نمی‌گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می‌توانیم بر پیچیده‌ترین فناوری‌ها مدیریت کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطر اظهار کرد: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمند سازی صنعت و اقتصاد کشور می‌تواند مارا در مقابل تحریم‌ها مصون کندکه این امر در صنعت دفاعی کشوراتفاق افتاده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.