به گزارش هلنیک شیپینگ نیوز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت خام آمریکا ۲۸ هزار بشکه در روز معادل دو درصد در ماه مارس کاهش یافته و به ۱۲.۷۱۶ میلیون بشکه در روز رسیده است که پایین‌ترین حد از ماه اکتبر سال گذشته میلادی است.

 تولید نفت خام آمریکا به خاطر عرضه بیش از حد نفت به بازار و تقاضای پایین در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا کاهش یافته است.

 تولید در اکثر ایالت های آمریکا و آبهای فدرال خلیج مکزیک پایین آمده ولی در تگزاس، بزرگترین ایالت تولید کننده نفت آمریکا افزایش یافته است. تولید نفت در تگزاس با افزایش 1.2 درصدی در ماه مارس به 5.42 میلیون بشکه رسید.

 طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید خالص گاز طبیعی در 48 ایالت پایینی آمریکا برای اولین بار در 4 ماه گذشته افزایش داشت و در ماه مارس به 105.41 میلیارد فوت مکعب در روز رسید. این رقم در ماه فوریه برابر با 105.21 میلیارد فوت مکعب در روز بود.

 بیشترین تولید گاز طبیعی در آمریکا در نوامبر سال گذشته و برابر با 107.04 میلیارد فوت مکعب در روز بود.

 تولید گاز در تگزاس، بزرگترین ایالت تولیدکننده گاز آمریکا 0.9 درصد در ماه مارس افزایش یافته و به رکورد 29.85 میلیارد فوت مکعب رسیده است.

در پنسیلوانیا، دومین ایالت تولیدکننده گاز آمریکا، تولید 0.6 درصد کاهش یافته و به 19.68 میلیارد فوت مکعب در ماه مارس رسیده است. بیشترین میزان تولید گاز این ایالت در ماه نوامبر سال گذشته میلادی و برابر با 19.92 میلیارد فوت مکعب بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.