به گزارش امروز (سه شنبه) روزنامه تایمز اسرائیل  دفتر نخست‌وزیری با اعلام آزمایش مثبت کرونا این فرد اضافه کرد: بررسی‌های همه‌گیرشناسی اکنون در حال انجام است و در پایان دستورالعمل‌های مناسب به افرادی که با وی در ارتباط بودند، داده خواهد شد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که این فرد که از کارکنان فنی دفتر نخست‌وزیری است، شنبه گذشته با نتانیاهو در یک اتاق بود و مقامات در حال بررسی این هستند که آیا نخست‌وزیر با وی ارتباط نزدیک داشته یا خیر.  

احتمال این وجود دارد که دو وزیر صهیونیستی دیگر نیز در خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ باشند. طبق این گزارش، در کنفرانس خبری  شنبه گذشته نتانیاهو که در مورد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمینهای اشغالی ارائه شد، چندین نفر از مقامات ارشد از جمله «ییسرائیل کاتس» وزیر دارایی و «یواو گالانت» وزیر آموزش نیز حضور داشتند.

این کارمند دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی ظاهرا درگیر آماده‌سازی اتاق کنفرانس برای نطق نتانیاهو بوده اند.

نتانیاهو پیش از این دو بار دیگر پس از ابتلای «ریوکا پالوخ» مشاور وی و همچنین «یعکوو لیتزمن» وزیر بهداشت سابق به کووید-۱۹ مجبور به قرنطینه خود شده بود.

در آن زمان ابتلای لیتزمن به کرونا مقامات دیگر از جمله «یوسی کوهن» رئیس «موساد» که با وی در ارتباط بودند را نیز مجبور به قرنطینه کرد.

طی روزهای اخیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. در حالیکه رژیم صهیونیستی مدعی کنترل گسترش این ویروس شده بود، وزارت بهداشت این رژیم روز شنبه اعلام کرد که در عرض ۲۴ ساعت ۱۲۱ مورد در سرزمینهای اشغالی به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

براساس آخرین آمار شمار افراد مبتلا به این بیماری در فلسطین اشغالی ۱۷ هزار و ۱۶۹ و فوتی‌های ناشی از آن ۲۸۵ مورد گزارش شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.