مسؤولان کنفدراسیون فوتبال آسیا طی روزهای اخیر با مدیران فدراسیون‌های غرب این قاره گفت‌وگویی برای شرایط میزبانی و چگونگی برگزاری مسابقات در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان داشت که به نتیجه خاصی نرسید.

اما گمانه‌زنی‌ها از این صحبت‌ها و جلسات ای‌اف‌سی، حاکی از آن بود که احتمالا مسابقات مرحله گروهی گروه‌های A تا D و دور یک هشتم نهایی، به صورت متمرکز در یکی از کشورهای غرب آسیا برگزار می‌شود.

در شرایطی که مدت‌هاست بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مباحثی مثل تردد راحت‌تر تیم‌ها، حضور باشگاه‌ها در یک مکان مشخص و قرنطینه شدن بازیکنان در یک هتل و کمپ تمرینی، مطرح است و گفته می‌شود میزبانی بازی‌ها در یک کشور مشخص اتفاق می‌اُفتد، عراق اسپورت خبر از انجام بازی‌ها در قطر داد.

عراق اسپورت در توئیتی اعلام کرده که تمام بازی‌های تیم الشرطه، رقیب استقلال در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر برگزار خواهد شد و علاوه بر آن، تمام دیدارهای مرحله گروهی در غرب آسیا، در این شهر انجام می‌شود.

این رسانه عراقی اعلام کرده که بازی‌ها به صورت متمرکز، در غیاب هواداران و در ورزشگاه‌هایی که کولر، تجهیزات مناسب و تهویه داشته باشند، برگزار می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.