سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح کاشف که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، در مورد نشر اطلاعات کاربران رایتل اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص را بعد از انجام بررسی‌ها اعلام خواهیم کرد؛ اما در حال حاضر این موضوع در حال بررسی است و پلیس فتا به این موضوع وارد شده است. باید ببینیم که چه کم توجهی شده و اطلاعات مردم چگونه به سرقت رفته است.

رحیمی در مورد خرید و فروش حواله خودرو هم اظهار کرد: خرید و فروش حواله خودرو جرم است و مواردی هم بوده که پلیس با شیوه‌های خود از آن مطلع شده و با آن برخورد کرده است. ما این موضوع را هم بارها اعلام کرده ایم که خرید و فروش حواله خودرو جرم است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد اتصال دوربین‌های مراکز صنفی به پلیس نیز گفت: در این زمینه اقداماتی انجام داده‌ایم تا هم دوربین‌های کنترلی بازسازی و نوسازی شده و هم دوربین‌های مراکز حساس به مراکز پلیسی متصل شود.

رحیمی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه کمیته مبارزه با سرقت که صبح امروز با حضور استاندار تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه آخرین وضعیت سرقت در پایتخت مورد بررسی قرار گرفته و مصوباتی نیز در این جلسه داشتیم. همچنین بنا شد تا با یاری خداوند حداقل ماهی یک بار این جلسه برگزار شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.