حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به فرودگاه شهیدآیت‌الله دستغیب شیراز در جمع خبرنگاران با تشریح اهداف این سفر اظهار داشت: توفیق حضور در استان فارس حرم سوم اهل بیت (ع) را برای خودم و همکارانم توفیق می‌دانم و خداوند متعال را سپاسگزارم.

وی افزود: حضور در استان‌ها یکی از برنامه‌های  جدی دستگاه قضا است و قرار بود اوایل اسفندماه خدمت مردم و مسئولان عزیز استان فارس برسیم ولی به دلیل شرایط بهداشتی و ضرورت رعایت این شرایط این سفر با حدود سه ما تاخیر انجام شد و در این سفر هم باز به دلیل این ضرورت توفیق نداریم خدمت همه مردم عزیز در جای جای استان فارس برسیم و شرایط نیز شرایط بهداشتی است و باید مورد توجه باشد.

رئیسی گفت: دیدارها محدود است و در این سفربا همکاران عزیز قضایی و سازمان‌های وابسته برای بررسی مسائل قضایی استان داریم و مسائل بررسی می‌شود. همچنین نشستی با نماینده ولی فقیه در استان فارس، تولیت شاهچراغ(ع) و استاندار برگزار می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها آن دسته مسائلی که بیشتر به مسائل روز و سالما مربوطه است وبررسی موانع تولید وراهکارهای جهت تولید که فارس یکی از قطب‌های صنعتی است پرداخته می‌شود.

رئیس بیان کرد: فارس گسترده ترین حوزه قضایی کشور است و هیچ استانی را به جهت گستردگی قضایی نداریم و ‌دوست داشتیم در جای جای استان فارس حضور می داشتیم چون و در این سفر سعی می کنیم موارد مختلف را بررسی و در این سفر با مسائلی که مدیران قضایی و اجرایی که دارند برخی از این مسائل در شیراز و برخی را در تهران دنبال کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.