اخبار شرکت‌ها: آمار تولید ۲ ماهه ابتدایی سال ۹۹ در گروه صنعتی ایران خودرو حکایت از افزایش ۵ درصدی تیراژ نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

در این میان محصولات سواری گروه صنعتی ایران خودرو در پایان اردیبهشت ۹۹ نسبت به مدت دو ماهه ابتدایی سال گذشته افزایش 5 درصدی را به ثبت رسانده است.

در بخش خودروهای تجاری و کار در همین بازه زمانی نیز محصول وانت در گروه صنعتی ایران خودرو رشد ۱۲ درصدی تیراژ تولید را تجربه کرده است.

ون تولیدی ایران خودرو دیزل نیز به مدار تولید بازگشته و نسبت به دو ماه ابتدایی سال گذشته به میزان ۸۲ درصد رشد داشته است.

محصولات سواری گروه صنعتی ایران خودرو در پایان اردیبهشت‌ماه امسال سهم ۵۵ درصدی بازار را از آن خود کرده و این عدد در مقایسه با اردیبهشت سال گذشته رشد پنج درصدی را نشان می دهد.

میانگین سهم بازار محصولات ایران خودرو در دو ماهه ابتدایی امسال ۶۰ درصد بوده است.

با وجود آن که سال کاری برترین خودروساز کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا از ۲۳ فروردین ماه آغاز شد،‌ اما گروه صنعتی ایران خودرو توانست در همین مدت کارنامه موفقی از تولید و عرضه خودرو به بازار بر جای بگذارد.

این خودروساز با ایجاد محیط امن کاری و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، از سلامت کارکنان به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان مراقبت کرده و تولید و عرضه مستمر خودرو به بازار را در دستور کار قرار داده است.

انتظار می رود با ادامه شرایط کنونی و روند افزایشی تولید و اجرای برنامه های متنوع فروش محصولات،‌ تعادل در بازار خودرو نیز برقرار و تثبیت شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.