کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال پس از صدور حکم نهایی پرونده شکایت نیلسون کوره آ بابت مطالبات خود رأی به محکومیت باشگاه پرسپولیس داد تا سرخ ها موظف به پرداخت ۸۴ هزار دلار  به دروازه بان برزیلی پیشین خود شوند.

با این حال باشگاه پرسپولیس به جای پرداخت این پول تصمیم به تسویه با نیلسون از طریق منبع درآمدی باشگاه پرسپولیس در فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گرفت.

مکاتبات حقوقی باشگاه پرسپولیس با فیفا حدود یک ماه پیش نتیجه داد تا فدراسیون جهانی موافقت خود را با پرداخت این پول از منبع مالی پرسپولیس اعلام کند.

فیفا برای تسویه با نیلسون از باشگاه پرسپولیس خواست تا آدرس محل سکونت و شماره حساب معتبر دروازه بان برزیلی سابق خود را با تأیید شخص نیلسون اعلام کند. اتفاقی که تا ظهر امروز پنج شنبه رخ نداد و فیفا را ناچار به صدور اولتیماتوم ۶ روزه برای پرسپولیس کرد. این امر سبب شد تا بخش بین الملل سرخ ها اقدام فوری برای ارتباط با نیلسون کرده تا بتواند شماره حساب معتبر او را دریافت کرده و در اختیار فیفا قرار دهد.

باید دید واکنش بخش اقتصادی فیفا در تأخیر اعلام شماره حساب نیلسون از سوی او و باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود تا سرخ ها از این پرونده خلاص شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.