جزئیات قرعه کشی پیش فروش سایپا

 در پیش فروش محصولات سایپا ۵۹ هزار و ۵۹۲ نفر برای خرید خودروی جدید سایپا با نام شاهین ثبت نام کردند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو ۱۰ هزار دستگاه است. در عین حال به اندازه ۲۰ درصد ظرفیت تعیین شده برای این خودرو (۲هزار دستگاه) نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است. در قرعه کشی شاهین به ازای هر ۴ نفر، یک خودرو در نظر گرفته شده است.

در مورد ساینا S نیز ۷۹ هزار و ۵۷ نفر ثبت نام کرده اند اما ظرفیت عرضه این خودرو ۸ هزار دستگاه تعیین شده و ۱۶۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو تعیین شده اند. فاصله منتخبین این خودرو ۸ نفر است.

در عین حال ۲۸ هزار و ۳ نفر برای خرید کوئیک S ثبت نام کرده اند اما ظرفیت عرضه این خودرو ۵ هزار دستگاه است. به هر ۴ نفر از ثبت نام کنندگان، یک دستگاه کوئیک S اختصاص خواهد یافت.

5408733

برای خرید کوئیک دنده ای نیز ۲۶ هزار و ۶۱۴ نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه است. به ازای هر ۴ نفر از ثبت نام کنندگان، یک دستگاه کوئیک دنده ای اختصاص می یابد.

در مورد کوئیک R نیز ۱۷ هزار و ۴۴۷ نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو معادل ۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه است. به ازای هر ۲ نفر از ثبت نام کنندگان، یک دستگاه از این خودرو عرضه خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.