به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلای استان مازندران اظهار داشت: مردم ایران مردمی انقلابی هستند. رزمندگان و بسیجیان در اوایل انقلاب در دفاع از انقلاب، دفاع از مقدسات و دفاع از حریم اهل بیت(ع) گام برداشتند و به‌عنوان پشتوانه بزرگ و اساسی برای کشور هستند.

وی افزود: راه رزمندگی راه جان دادن است و این سربلندی به برکت اسلام و انقلاب اسلامی بوده و عظمت و بزرگی شهدا در دل مادران و خانواده آنان قابل مشاهده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه استان مازندران استانی علوی است که بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، گفت: شهدای ما در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به دفاع از حرم و جبهه حق انقلاب اسلامی پرداختند و طبق قاعده حق پیروزی با حزب‌ الله بوده و بدانیم بر اساس وعده خدا پیروزی از آن حزب الله است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس کشورها با صدام متحد شدند. رزمندگان اسلام به ندای امامشان لبیک گفتند و به دفاع از خاک کشور پرداختند و طبق فرموده امام راحل، مکلف به انجام تکلیف هستیم و مکلف به نتیجه نیستیم.

وی با بیان اینکه هیچگاه در برابر دشمنان سر فرود نمی‌آوریم، گفت: در هر عرصه‌ای که با آمریکا روبه‌رو شدیم آنها را وادار به تمکین کردیم.

دریادار فدوی با بیان اینکه اگر مشکلی داریم باید پای کار برویم و اگر پای کار نرویم، کاری انجام نمی شود، تصریح کرد: بیش از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اگر طبق قاعده قرآن عمل کنیم با همدلی، هم افزایی  و وحدت می‌توانیم بر مشکلات و کاستی ها فائق آمده و این انقلاب را  به‌دست صاحب اصلی آن برسانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: پاسداری خدمت صادقانه به مردم است و بازنشستگی ندارد؛ امیدواریم با کمک سپاه، بسیج، مردم و مسئولان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم و ماموریت ها را به‌خوبی انجام دهیم.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.