حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، حجت‌الله فیروزی، سید حمید رضا کاظمی، موسی احمدی و یکی از اعضای هیات رییسه کمیسیون تحقیق اعضای کمیته بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون هستند.

پیشتر اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تحقیق اعتبارنامه‌ مطرح شده بود و سه نفر از معترضین «علیرضا زاکانی نماینده مردم قم، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی» به مدت یک ساعت دلایل اعتراض خود را بیان کرده بودند.

سپس تاجگردون به جلسه دعوت شد و به مدت یک ساعت و نیم پاسخ‌های خود را بیان کرده بود؛ در نهایت هم قرار شده بود هر ۲ گروه (معترضین و تاجگردون) مدارک و مطالب خود را مکتوب به این کمیسیون ارائه کنند. 

کمیته بررسی ۵ نفره به مسئولیت حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی قرار است همه مدارک را بررسی و به کمیسیون تحقیق گزارش دهند. همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است اعضای این کمیته با اعضای شورای نگهبان و ریاست مجلس ملاقات ‌کنند ضمن اینکه از قائم مقام یا معاون وزیر اطلاعات هم برای شرکت در جلسه کمیته دعوت شده است.

بعد از گزارش این کمیته به کمیسیون تحقیق، رای‌گیری مخفی انجام خواهد شد و اگر اعتبار نامه منتخب با رای اکثریت تایید شود گزارش نهایی آن برای تصمیم‌گیری به صحن مجلس ارائه خواهد شد ولی اگر در کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخب رد شود در صحن مجلس و بعد از توضیحات معترضین و اظهارات منتخب و یکی از نمایندگان موافق، رای‌گیری صورت می‌گیرد و در نهایت تکلیف اعتبارنامه تاجگردون مشخص می‌شود. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.