سیامک نعمتی زننده یکی از مهمترین گل‌های تاریخ پرسپولیس است و به خاطر گل به السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نام این بازیکن در تاریخ باشگاه پرسپولیس ماندگار است. نعمتی در این فصل بازی‌های زیادی را به خاطر مصدومیت از دست داده ولی این روزها دوباره آماده است تا با شروع دوباره لیگ برتر در ترکیب پرسپولیس بدرخشد.

 

*به نظر می رسد این روزها آماده حضور دوباره در ترکیب پرسپولیس هستی.

همین طور است، طی ماه‌های گذشته تمرینات بدنسازی سختی داشتم و به خصوص در دوران قرنطینه خیلی روی بدنم کار کردم .

*پس به خوبی از دوران قرنطینه و تعطیلی مسابقات استفاده کردی.

نمی‌توانم بگویم این دوران به من کمک کرد چون بالاخره همه ما دوست داشتیم هر چه زودتر بازی ها برگزار شود و خانه نشینی برایمان جالب نبود و حالا شرایط متفاوت است، دوست دارم هر چه زودتر بازی کنم. در حال حاضر هم به لحاظ بدنی و هم روحی شرایط خیلی خوبی دارم.

*در مجموع می‌توان گفت بازیکنان پرسپولیس انگیزه بیشتری برای شروع دوباره لیگ دارند.

بله، کاملاً طبیعی است چون ما برای کسب قهرمانی لیگ را ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم برای هر امتیازی بجنگیم. در یک کلام بگویم هیچ چیز نمی تواند انگیزه ما را کم کند و قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد. از این رو طبیعی است که نسبت به سایر رقبا انگیزه بیشتری داشته باشیم.

*خودت با ادامه یافتن لیگ در این شرایط که شیوع موج دوم کرونا آغازشده، موافق هستی؟ 

در حال حاضر همه اصناف مشغول کار هستند و مردم در کوچه و بازار تردد می کنند. تمام مشاغل کارشان را انجام می دهند و سینماها هم زودتر از مسابقات فوتبال بازگشایی میشوند. همه باشگاه‌ها می‌توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی به بازی ها برگردند و کار را ادامه بدهند. البته ما هم مصر نیستیم که این رقابت‌ها را ادامه بدهیم. در واقع ما تنها باشگاهی نیستیم که خواهان برگزاری بازی ها بودیم بلکه می گوییم اگر قرار است لیگ را لغو کنند و لغو لیگ به سود همه است، باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان انتخاب کنند. همان زمان می توانستند بگویند پرسپولیس قهرمان شده و مسابقات را لغو کنند. در آن زمان همه ما این موضوع را قبول می‌کردیم اما حالا دیگر همه تیم ها در حال آمادهسازی هستند و خوشحالیم که دوباره به عنوان فوتبالیست های حرفه ای فرصتی برای بازی داریم.

*با این حال هنوز مخالفت برخی باشگاه‌ها ادامه دارد، نظرت درباره این اعتراضات چیست؟

بالاخره هر کسی نظر خودش را اعلام می کند اما همان طور که گفتم شرایطی فراهم شده که همه بتوانیم به مسابقات برگردیم و دیگر جایی هم برای اعتراض نیست. امیدوارم هیچ کس دچار بیماری کرونا نشود و این هفته های پایانی را به سلامتی پشت سر بگذاریم. 

*محمد انصاری هم در تمرینات دوباره مصدوم شد و می‌گویند تو باعث مصدومیت او شدی!

باید بگویم از مصدومیت او واقعا ناراحت و غمگین هستم اما باور کنید من به او ضربه نزدم و اصلا برخوردی هم نداشتیم. ما نزدیک هم میدویدیم که متاسفانه محمد در حال ارسال یک ضربه دچار مصدومیت شد. همان زمان احساس کردم که متاسفانه با مصدومیت طولانی مدت مواجه می‌شود اما امیدوارم هر چه زودتر برگرد. این تلخ ترین خبر ممکن در این دوران برای همه ما بود.

*به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان پرسپولیس از قهرمانی این تیم مطمئن هستند. آیا برای گرفتن جشن قهرمانی کمی زود نیست؟ 

بله به قهرمانی امیدواریم و معتقدم در صورت ادامه بازی ها، می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم. مطمئنا اگر بازی ابتدایی را با قدرت به میدان برویم و با پیروزی از زمین خارج شویم، کارمان برای کسب قهرمانی راحت‌تر خواهد شد. این موضوعی است که به دنبال آن هستیم و می‌خواهیم هر طور شده به قهرمانی در این فصل برسیم. بالاخره کسب چهار قهرمانی پیاپی برای باشگاه در لیگ برتر کار آسانی نیست. ما هم برای رسیدن به هر امتیازی در این فصل با تمام وجودمان جنگیدیم و حالا هم وقت آن رسیده که بتوانیم از زحماتی که در طول فصل کشیدیم، نتیجه بگیریم و لذت ببریم. می‌خواهیم قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم.

*البته طرفداران پرسپولیس نمی توانند شما را در جشن قهرمانی احتمالی همراهی کند!

متاسفانه به خاطر رعایت پروتکل های وزارت بهداشت، آنها از ورود به ورزشگاه‌ها منع شده اند. با این حال من می گویم کاش مسئولان بتوانند تدبیری بیندیشند که حتی شده تعداد کمتری از هواداران در ورزشگاه حاضر شوند و بازیها را به تماشا بنشینند تا لذت فوتبال هم حفظ شود. به هر حال امیدوارم که هیچ کسی دچار کرونا و مصدومیت نشود و بازی های باقی مانده از این فصل به خوبی و با سلامتی همه بازیکنان و مربیان تیم ها به پایان برسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.