سرهنگ حمیدرضا اکبری گفت: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی به سرنخ هایی از دپوی یک محموله بزرگ اقلام دارویی در انباری واقع در حومه شهر زاهدان دست یافتند.

وی افزود: با تحقیقات  صورت گرفته توسط مأموران، مشخص شد که فردی سودجود با دپوی مقادیری قابل توجه دارو در انبار مذکور، قصد دارد به صورت تدریجی و به صورت کاملا غیر قانونی این اقلام را از طریق مرزهای شرقی به کشور پاکستان انتقال دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضائی به همراه  نمایندگان سازمان غذا و دارو به محل اعزام و در بازرسی از انبار مذکور، ۹۵ هزار و۱۰۰عدد انواع آمپول قاچاق را که همگی فاقد مجوزهای حمل و باربری قانونی بودند، کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: ارزش ریالی اقلام دارویی کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اکبری با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های تکمیلی به قصد و نیت خود برای قاچاق این دارو ها به کشور پاکستان اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان به تأثیر بسیار بد پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور اشاره کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.